Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
the end
|
Wysłany:
Wto 18:08, 20 Lut 2007 |
|
|
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 10 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
mozna wiedziec co to jest?
ile wynosi timelimit?
czy podczas meczu musi byc obserwator?
czy jest obowiazek umieszczania screenow badz dem?
taki sposob rozgrywania meczy ma chyba malo wspolnego z 2on2, nie lepiej bylo na zasadach esl, tylko wprowadzic pare zmian?
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|
|
darkmonk
|
Wysłany:
Wto 19:01, 20 Lut 2007 |
|
|
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 34 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Knurów
|
Cytat: | zasadach esl, tylko wprowadzic pare zmian?Smile |
jak chcemy grać na zasadach esl to gramy w eslu ;p moim zdaniem ten turniej daje więcej satysfakcji i przyjemności z gry niż ESL
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
faltec
|
Wysłany:
Wto 23:56, 20 Lut 2007 |
|
|
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 59 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Nie ma timelimitu, zasady rozgrywania pojedynków opisane są w regulaminie. Obserwatorzy to nie zamiennik sędziego jak było w lidze ja, tylko po prostu spectacorzy (jakoś tak kiepsko brzmiało i nie po polsku, żebym to umieszczał w regulaminie ). Wiem, że przy 6-slotowym serwerze to niewiele, ale zawsze to jakaś atrakcja ...
Podczas każdego meczu powinno być nagrywane co najmniej jedno demo, zresztą jest to napisane w regulaminie, więc nie wiem po co się tu produkuję
edit: a jeśli chodzi o league mod, jest to specjalny mod autorstwa brytyjskiego gracza xycaletha stworzony przede wszystkim z myślą o TDM'ie, jednak jego anty-cziterskie właściwości znajdą (albo i nie) zastosowanie także w tym turnieju. Na razie serwer stoi na basejku i w pierwszej fazie grupowej na nim właśnie rozgrywane będą mecze, szczegóły dotyczące league moda podam we właściwym czasie
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
the end
|
Wysłany:
Śro 17:04, 21 Lut 2007 |
|
|
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 10 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Cytat: | Przed meczem fazy grupowej zawodnicy powinni się upewnić, czy podstawowe ustawienia serwera (g_gametype, timelimit, fraglimit) są prawidłowe. |
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
+Xsiadz+ Administrator
|
Wysłany:
Śro 17:20, 21 Lut 2007 |
|
|
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 157 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
czyt. brak timelimitu....
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
the end
|
Wysłany:
Śro 19:42, 21 Lut 2007 |
|
|
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 10 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
napisze tutaj, zeby nie zakladac nowego topicu.
Na serwerze jest bug (czy jak to nazwac), mianowicie czasami gdy uderzam przeciwnika zostaje on odepchniety na pewna odleglosc, tak jakby zostal kopniety. Frantic podczas meczu mial tak 2 razy i myslal, ze go kopie. Takze podczas rozgrzewki z bo0b'em sam mialem tak kilka razy, gdy jego ciosy wchodzily.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
+Xsiadz+ Administrator
|
Wysłany:
Śro 22:23, 21 Lut 2007 |
|
|
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 157 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
sprawdzimy
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
darkmonk
|
Wysłany:
Czw 8:20, 22 Lut 2007 |
|
|
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 34 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Knurów
|
to nie bug , tylko coś co zapobiega zbyt częstym robieniu speca yellow , każdy wie że czasem wychodzi on niezależnie od naszej woli , to zapobiega robieniu niechcianych speców yellow
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
the end
|
Wysłany:
Czw 12:18, 22 Lut 2007 |
|
|
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 10 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
chcialem pomoc:(
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
darkmonk
|
Wysłany:
Czw 12:25, 22 Lut 2007 |
|
|
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 34 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Knurów
|
nikt cię za to nie karci
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Hornet
|
Wysłany:
Czw 19:27, 22 Lut 2007 |
|
|
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 19 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Legnica City
|
Odpowiesz mi w takim razie jakim cudem po uderzeniu redem gościa odpycha? Bo zapobiega to robieniu dfa? Nie sądze.
Fajnie by było jakbyś także mi wyjaśnił czemu odpycha i przy pojedyńczych yellach (bez użycia spacji np. na crounchu).
Cfg pozostawia wiele do życzenia.
Grając dziś z drd zauważyłem dość ciekawą sytuację:
Mianowicie drd bez zbędnego problemu na crounchu z blue stylem potrafił zablokować każdy mu yell wymierzony w niego z przodu lub boku.
Mało tego kiedy podchodziłem i waliłem w niego całymi seriami zamiast tracic hp sam jeszcze zabierał mi po 15-20 hp samym sensem.
Grając zauważyliśmy także że cfg jest lekko ustawiony pod jk3. Więc mnie to nie robi specjalnie problemu bo wystarczy że kucnę i będe czekać na cios przeciwnika który bez problemu zablokuje robiąc automatycznie odbitkę za >50 hp (w skrócie chodzi o bloki, End a także każdy kto grał choć trochę dłużej w jk3 będzie wiedział ocb). Może to się zamienić w walkę na bloki (czyt. 2 graczy podchodzi do siebie na crounchu z redem i kiedy znajdą się obok siebie walą pion a następnie 'walczą na sens', ten który mocniej zespinuje powinien wygrać i walnąć odbitkę bez problemu).
Nie wiedziałem, że chcecie aby turniej poszedł w takim kierunku bo z tego co wiem i tak większość z was pisze ciągle 'jk3 sux' itp. Czyżby nagła zmiana :>?
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
darkmonk
|
Wysłany:
Czw 20:24, 22 Lut 2007 |
|
|
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 34 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Knurów
|
to co opisał end jednoznacznie mi się skojarzyło z tym co napisałem powyżej, bo sam miałem takie sytuacje kiedy to w normalnych warunkach sam by wszedł spec ,a tak po prostu odpychało mnie
Hornet zadajesz mi pytania jak ja bym to pisał ten cfg i do mnie były te pretensje ;>
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Hornet
|
Wysłany:
Czw 20:31, 22 Lut 2007 |
|
|
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 19 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Legnica City
|
Cytat: | Na serwerze jest bug (czy jak to nazwac), mianowicie czasami gdy uderzam przeciwnika zostaje on odepchniety na pewna odleglosc, tak jakby zostal kopniety. |
Jakby nie patrzeć podczas bugu który ci się skojarzył nie uderzasz nawet przeciwnika tylko samoistnie go odpycha. Przeczytaj teraz ponownie wypowiedź Enda.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Matii
|
Wysłany:
Czw 22:52, 22 Lut 2007 |
|
|
Dołączył: 02 Lut 2007
Posty: 17 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Błąd z yell speciem to czesty błąd na platformach Windowsa, ale to o czym mówicie, że odpycha bez zadania ciosu, to ewidętnie wina cfg (może to byc wina np. założenia hasła na priv sloty (tak mi przynajmniej kiedyś Dario powiedzial))
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
+Xsiadz+ Administrator
|
Wysłany:
Pią 9:16, 23 Lut 2007 |
|
|
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 157 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
we'll try to fix it chociaz ja lubie walczyc na redy hihie ;p
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|